Blogi / Töötajakogemus · juuni 23, 2021

Miks ma räägin töötajakogemusest?

Iga inimene saab otsustada olla õnnelik ja elada imelist elu. Siiski meid ümbritsev keskkond mõjutab meie tundeid. Meie emotsioonid mõjutavad meie mõtteid, mis omakorda juhivad meie otsuseid ja millest sõltub meie edukus.

Enamus meist veedab suurema osa päevast tööl ja kõik, mida me teeme ja kogeme tööl mõjutab ka meie üldist elukvaliteeti. Inimesed on õnnelikud, kui saavad teha tööd, mis neile meeldib ja ettevõtted saavutavad parimaid tulemusi, kui nende töötajad on õnnelikud ja produktiivsed. Rõõmus ja entusiastlik töötaja inspireerib ka teisi. Kui töötaja on väsinud, tüdinud või kibestunud, siis ta toob negatiivset energiat ka meeskonda ning mõjutab ka kolleegide töö tulemuslikkust.

Töötajakogemus sõltub nii töötajast kui tööandjast. Oluline on mõlema osapoole suhtumine ja käitumine ning koostöö. Ma soovin aidata mõlemal poolel tuua endas välja parim, et saavutada oma eesmärke ja unistusi.

Siia blogisse hakkan kirjutama töötajakogemusest, selle tähendusest, olulisusest, kujundamisest ning kuidas sellega teadlikult tegeledes saavutada paremaid tulemusi.